Garanti, İade
Garanti Şartları
Glorria markalı tüm ürünler garantili satışa sunulmaktadır. Ürünlerin garanti süresi 2 (iki) yıldır. Bu süre içerisinde ürünleriniz üretim hatalarına karşı Glorria'nın tamir ve/veya bakım garantisi altındadır. Tamir ve/veya bakım gerektiren ürününüzü fatura veya sevk irsaliyesi ile birlikte tamir ve/veya bakım yaptırabilirsiniz.
Glorria‘dan satın alınan ürünlerin garantilerinin devam edebilmesi için Glorria dışındaki üçüncü şahıs ve kurumlara herhangi bir şekilde müdahalede bulundurmamanız, boyut ayarlama, ölçü değiştirme, onarma v.b. işlemler yaptırmamanız gerekmektedir. Atölyemiz dışında müdahale görmüş ürünler garanti kapsamından faydalanamaz.
Uygunsuz saklama koşullarından dolayı deforme olmuş; yanlış kullanım sonucu ezilmiş ve darbe görmüş, herhangi bir tür kimyasal maddeyle temas etmesinden dolayı bozulmuş ürünler garanti kapsamı dışındadır. Bu konulardaki her türlü soru ve sorununuz için ‘İletişim’ linki altındaki iletişim formunu kullanabilir ya da 0850 455 15 10 no’lu telefondan müşteri ilişkilerini arayabilirsiniz.
İade Şartları
Glorria‘dan almış olduğunuz ürünü kişiye özel ürün statüsü bulunmadığı takdirde, kullanılmadan ve satılabilir özelliğini kaybettirmeden teslim tarihinden itibaren on dört (14) gün içerisinde Glorria müşteri hizmetleri ile temasa geçerek iade edebilirsiniz. İade ürünlerde ücretsiz kargo hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Müşteri hizmetleri departmanımızdan onay alarak ücretsiz iade kodunu temin edebilirsiniz. Müşteri ürünü kendisine teslim edildiği durumu ile iade etmekle yükümlüdür.
Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden vazgeçmesi durumunda iade edilen ürün Glorria’ya ulaştığı andan itibaren beş (5) gün içerisinde ürün bedeli, ödendiği yoldan iade edilir.
Glorria üründe bozulma, kırılma, tahrip ve kullanılma olmaması durumunda ürünü iade alacak ve bedelini iade edecektir.
Glorria‘dan alınan ürünlerin herhangi bir nedenle iadesi durumunda ürün, sertifika, sevk irsaliyesi ve faturası ile birlikte ibraz edilmelidir.
Satın alınan Glorria markalı ürün eğer farklı bir alışveriş sitesinden alınmış ise; ürün mutlaka işlemi gerçekleştirdiğiniz alışveriş sitesine aracılığı ile iade edilmelidir. Bu gibi durumlarda "glorria.com" müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeden önce mutlaka işlemi yaptığınız alışveriş sitesinin müşteri hizmetleri ile görüşmelisiniz.